Polityka zwrotów i reklamacji

Zwroty:

Klienci, którzy dokonali zakupu w internetowym sklepie Leoragnic, mogą zwrócić zakupiony towar w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Zwrotowi podlegają towary nieużywane, posiadające oryginalne metki, zawieszki i opakowanie producenta. Do zwracanego towaru prosimy załączać oryginalny paragon lub fakturę zakupu.


1. Dokonując zwrotu prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

2. Zawracany towar (odpowiednio zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie ) wraz z formularzem i dowodem zakupu prosimy o odesłanie na poniższy adres:

Leorganic Elkie Pupek

ul. Sielecka 10/13 B

00-738 Warszawa

3. Zwrot należności następuje w przeciągu 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki ze zwrotem na numer konta wskazany w formularzu zwrotu bądź bezpośrednio na kartę klienta w przypadku płatności kartą płatniczą.

4. Sklep Leoragnic zwraca całkowitą wartość zakupionego towaru oraz koszt odesłania towaru najtańszą drogą oferowaną przez sklep.

5. Sklep Leoragnic nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem oraz nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie bądź zagubienie towaru przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.

6. Koszty opakowania i zwrotu towaru ponosi klient.


Reklamacje :

Każdy klient w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z opisem lub wad fabrycznych ma prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru.


1. Dokonując reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza  i wraz z reklamowanym towarem odesłanie na poniższy adres :

Leorganic Elkie Pupek

ul. Sielecka 10/13 B

00-738 Warszawa

2. Do odsyłanego towaru prosimy załączyć paragon lub fakturę zakupu.

3. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

4. Sklep Leorganic nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem oraz nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie bądź zagubienie towaru przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.

5. Uznanie reklamacji skutkuje wymianą towaru na inny pełnowartościowy produkt, a w przypadku braku dostępności ( z powodu wyczerpania zapasów ) sklep zwróci klientowi równowartość towaru.